Felanmälan

Det är viktigt att du fyller i alla fälten nedan samt beskriver ärendet/problemet kortfattat och så tydligt som möjligt för att vi ska kunna hantera din felanmälan. Gäller ditt ärende flera anläggningar kan du ange dem i textrutan.

Viktigt!
Ni som vill felanmäla en IVT/Bosch värmepump som är inom garantitiden(2 år) kan inte felanmäla här utan ni måste gå via er återförsäljare(det företag ni har köpt värmepumpen av), först därefter kan vi skicka ut en tekniker till er.

Om ni inte får tag på er återförsäljare så ring till vårt kontor för vidare information.

Viktigt!
Vi har beredskapservice. Vår beredskapservice har möjlighet till telefonsupport och att ta emot felanmälan via telefon, men om ni anger i er felanmälan här till höger att ni önskar beredskapservice då kommer vi kontakta er och meddela när vi kan besöka er. För beredskapsservice via telefon kan ni ringa 0708-62 27 95

Viktigt!
Om vi inte har möjlighet att hjälpa er under beredskapstid då får ni ett meddelande om detta. Beredskapstjänsten är i första hand till för att lösa det akuta problemet därför kan det behövas återbesök under ordinarie arbetstid.

OBS! Vid arbete efter Klockan 16 gäller beredskapservice. Om du skriver Ja i fältet för beredskapservice då tillkommer ett beredskapstillägg på 1400 kr utöver ordinarie debitering (Det är ej säkert att er försäkring täcker denna kostnad).

Observera att vi kommer att debitera beredskapsbesöket även om vi inte kan lösa problemet.

Läs informationen till vänster innan du skickar in din felanmälan!


* = Obligatoriskt

MAPA Kyl & värmepumpsservice © 2017.